November är som bekant årets absolut tråkigaste månad. Det är mörkt, kallt och ganska deppigt. Men vet du vad? Vi har botemedlet! Vi har äntligen flyttat och tänker värma upp vårt nya hem med en ordentlig inflyttningsfest. Glöm slasket utanför – hos oss blir det bubbel, rundvandring och skön stämning. Men vi ska vara ärliga det är ju gästen som gör festen så snälla kom och gör oss sällskap!
NÄR: 12 november 2026 - Drop-in från 16:00
VAR: Kalkstensvägen 5B
Håll kvällen ledig, mer information och officiell inbjudan kommer under hösten!
2026-11-12
16:00 - 21:00
Nya Netminehuset: Kalkstensvägen 5B, 331 44 Värnamo